Materiale promoționale – less is more

Ieftin și de efect în materie de campanii promoționale? Da, este posibil! Scump nu înseamnă neapărat cu impact garantat! Fie că este vorba de textile, căni, umbrele sau produse promoționale Eco, studiile PPAI (Promotional Products Association International) arată că 83% din consumatori folosesc promoționale mai mult de o dată pe zi. 

La fostul loc de muncă aveam o mică bucătărie mică și îngustă, cam ca în apartamentele londoneze, întindeam mâinile și puteam cu ușurință să ating doi pereți în același timp. Puțin mai lată decât strada Sforii din Brașov, dar suficientă cât să încapă în ea un frigider și o cafetieră.

Aveam o regulă bine știută de toată lumea – cine ajungea prima la birou trebuia să pregătească cafeaua, indiferent cât de adormită era. Pentru că uneori ieșea prea tare, iar alteori prea diluată, am ajuns de comun acord la proporțiile perfecte, așa că am lipit pe perete formula magică – ‘’5 lingurițe de cafea, 1l de apă și nu uita să apeși butonul de start !’’.

În fiecare dimineață, cu fețele puse, dar nefuncționale încă, ne strecuram corpurile spre acea cafetieră ca să obținem câte un pic din licoarea dătătoare de energie. După ce luam o primă înghițitură, ne transformam ușor-ușor în oameni și începeam să fim funcționali.

Fiecare are cana ei, pe care o recunoaște după formă, culoare, mărime și imprimeu. Două căni identice nu sunt! Eu am o cană albă, aparent simplă, cu o linie roz pe mijloc, primită de la sala de sport la care merg de obicei.

Într-o zi de început de an și de lună primesc pe mail un CV al unei potențiale candidate pe care urma să o recrutez. Pare o canditatură de luat în considerare, așa că după ce arunc un ochi peste email, mă gândesc să îi propun un interviu video, chiar în jumătatea de oră care urma. Mă gândesc că dacă este disponibilă și am putea avea videoconferința, aș avea mari șanse să declar ocupat postul pe care îl scosesem la concurs anul trecut.

Zis și făcut ! Apelat, Skype, salutat, prezentat… A mers ca uns. Am ținut neapărat să păstrez tonul sobru și serios pe toată durata interviului, ca să pot scoate ce e mai bun din candidata respectivă. Până în momentul în care am simțit nevoia să iau o gură de cafea, pentru că prezența mea impunătoare s-a dus pe apa sâmbetei. Uitasem de botul de porcușor imprimat pe fundul cănii, așa că atunci când am dus-o în dreptul gurii, persoana de cealaltă parte a ecranului nu și-a putut stăpâni emoțiile și a râs cu poftă. Cana mea părea albă și complet nevinovată pentru o ședință oficială.

Sursa foto: Pinterest

Produse minimaliste, dar de efect ? Da, este posibil !

De cele mai multe ori, firmele au impresia că dacă își doresc o campanie de marketing de efect, trebuie să scoată din buget o căruță de bani. Ei, bine, nu-i chiar așa, mai ales atunci când adaugi o doză de creativitate și umor în alegerea materialelor promoționale. E plină lumea de produse de marketing care zac undeva prin sertare sau dulapuri, pentru că sunt inutile și neinteresante. Sunt prea multe plasticuri, pahare colorate, brelocuri din polistiren și farfurii cu nume de produse imprimate.

O campanie promoțională minimalistă, eco-friendly și de impact este posibilă, mai ales că în ultima vreme tindem să ne aflăm într-o relație prietenoasă cu mediul înconjurător. Materialele folosite sunt mai puțin importante atunci când produsele sunt deosebite.

Produsele promoționale eco fie înlocuiesc unele obiecte de unică folosință, cum ar fi paharele sau farfuriile, fie sunt făcute din materiale biodegradabile, din materie primă reciclată sau din materiale non-toxice. Și fie că este vorba de termosuri, căni sau stick-uri USB, acestea pot transmite cu succes mesajul dorit de client.

Less is more – mai simplu și mai eficient! În funcție de tematica și domeniul unei campanii, minimalismul își găsește locul. Today Advertising are soluții creative pentru materiale promoționale pentru diferite evenimente. Fie că este vorba despre botez, evenimente academice ori romantice, detaliile sunt cele care fac diferența!

Planeta noastră ne-a dat de înțeles că nu mai poate, așa că și în materie de marketing ar trebui să adaptăm o strategie minimalistă și cât mai puțin invazivă. Putem face mult mai mult decât credem cu resursele pe care le avem la îndemână!

P.S. Articol scris pentru proba a 7-a din Spring SuperBlog, Sponsor Today Advertising

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.